Athlisi Blog

all about WELLNESS

Η άσκηση στην εργασία σώζει από τα πιασίματα

Οι άνθρωποι που εργάζονται μονίμως μπροστά στις οθόνες ηλεκτρονικών υπολογιστών υποφέρουν πολύ συχνά από πόνους στον αυχένα, τους ώμους και τα χέρια και αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα μάτια τους.

Περισσότερη φυσική δραστηριότητα στο χώρο εργασίας μπορεί να αποτρέψει τέτοια προβλήματα, σύμφωνα με τον Ντίτερ Μπρέιθτεκερ, επικεφαλής του Γερμανικής Ομοσπονδιακής Ένωσης για την Προώθηση της Καλύτερης Στάσης του Σώματος και της Φυσικής Δραστηριότητας.

«Ένα υπεύθυνο πρόγραμμα φυσικής άσκησης περιλαμβάνει να σηκώνεστε συχνότερα χωρίς να χρησιμοποιείτε τα χέρια σας για να στηριχθείτε«, δήλωσε ο γερμανός ερευνητής. Επίσης λίγα βήματα πάνω κάτω κατά τη διάρκεια συναντήσεων και τηλεφωνικών συνομιλιών στο γραφείο βοηθούν ουσιαστικά.

Ο Μπρέιθτεκερ δήλωσε ότι είναι επίσης χρήσιμο να οργανώσει κάποιος έτσι το χώρο εργασίας του ώστε να χρειάζεται να περπατά. Δηλαδή ο εκτυπωτής ή το φωτοτυπικό μηχάνημα μπορεί να είναι σε άλλο δωμάτιο ή μακριά από το γραφείο και όταν θέλουμε να μεταφέρουμε ένα μήνυμα σε έναν συνάδελφο καλό είναι πηγαίνουμε προσωπικά στο χώρο εργασίας του από το να του στέλνουμε e-mails.

«Οι συναντήσεις είναι περισσότερο ουσιαστικές όταν πραγματοποιούνται σε εξωτερικό χώρο και κατά τη διάρκεια περιπάτου», υποστηρίζει ο Μπρέιθτεκερ και προσθέτει: «Κάθε βήμα που κάνουμε στη σκάλα είναι μια ακόμα άσκηση. Επίσης ένας περίπατος κατά τη διάρκεια του διαλείμματος βοηθά τόσο στη σωματική όσο και στη πνευματική αναζωογόνηση».

Πηγή: Deutsche Presse-Agentur

Επιμέλεια θέματος: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline


Advertisements

3 comments on “Η άσκηση στην εργασία σώζει από τα πιασίματα

  1. newagemama
    Νοέμβριος 2, 2010

    Mόλις σε ανακάλυψα και σκοπεύω να σε παρακολουθώ. Είμαι μαμά με δύο μικρά παιδιά που πρόσφατα επέστρεψα στη γυμναστική (βλ.http://newagemama.wordpress.com/2010/10/21/h-%ce%b4%cf%8d%ce%bd%ce%b1%ce%bc%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82/)

    Χρειάζομαι κάποια βοήθεια για να κρατάω το Motivation ζωντανο, οπότε μην ξεχνάς στις αναρτήσεις σου το γκρουπ «μανούλες που θέλουν να γυμναστούν)! Οι αναρτήσεις για τον Πιλάτες διαμάντια!

    http://newagemama.wordpress.com

    • athlisi
      Νοέμβριος 12, 2010

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ.ΠΩΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ MAIL ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΟ NEWSLETTER ΣΟΥ?ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ…….ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ Η ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ..
      http://www.athlisi.wordprss.com
      http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Thessaloniki-Greece/Athlisiwordpress/163246047042757

  2. ΜΙΧΑΛΗΣ
    Νοέμβριος 2, 2010

    Πολυ χρησιμο αρθρο.Μεχρι σημερα ηξερα οτι οταν σηκωνεσαι πρεπει να βοηθας το σωμα με τα χερια

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on Νοέμβριος 2, 2010 by in FITNESS.

Πλοήγηση

ΚΡΙΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες τις νέες αναρτήσεις μας στο email σας! Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, μπαίνοντας στα email σας!
Γράψτε το email σας:

Μαζί με 16 ακόμα followers

Αρέσει σε %d bloggers: