Athlisi Blog

all about WELLNESS

Κυκλική προπόνηση-μέθοδος και αποτελέσματα

Η κυκλική προπόνηση είναι μία γρήγορη και αποδοτική μέθοδος άσκησης για όλες τις ηλικίες.Επιλέγουμε περίπου 8-12 ασκήσεις για ολόκληρο  το σώμα και τις εκτελούμε χωρίς διάλειμμα διαδοχικά .Ιδαίτερα αποδοτικό ειναι να τοποθετούμε ενδιάμεσα ασκήσεις αεροβικές,όπως διάδρομο,ελειπτικό,step,για να καταφέρουμε να διατηρούμε υψηλούς σφυγμούς.Επίσης έχουμε την επιλογή να κάνουμε ή όχι ενα διάλειμμα στο τέλος του κύκλου ανάλογα με την επιβάρυνση,την ένταση και τους στόχους της προπόνησής μας.

Τα τελευταία χρόνια σχεδόν όλες οι εταιρίες  έχουν κατασκευάσει τέτοιου είδους όργανα,με υδραυλική αντίσταση, και συναγωνίζονται για να κατακτήσουν το μερίδιο της αγοράς.(βλέπε βίντεο-technogym,air machine).

Ένας  λοιπόν έξυπνος,αποδοτικός και γρήγορος τρόπος  εκγύμνασης που προσφέρει στον αθλούμενο φυσική κατάσταση,αντοχή,δύναμη,αύξηση μεταβολισμού,γρήγορη καύση λίπους και στους επιχειρηματίες ενα νεο τρόπο για να προσελκύσουν νέους πελάτες όλων των ηλικιών και απαιτήσεων!!

Κρινάκης Δημήτριος Κ.Φ.Α.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

ΚΡΙΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες τις νέες αναρτήσεις μας στο email σας! Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, μπαίνοντας στα email σας!
Γράψτε το email σας:

Μαζί με 16 ακόμα followers

Αρέσει σε %d bloggers: