Athlisi Blog

all about WELLNESS

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!

Το καλοκαίρι τελείωσε και μας υποδέχτηκε επίσημα το φθινόπωρο. Πολλοί από εμάς γυρίσαμε στις υποχρεώσεις μας και στην καθημερινότητα και σίγουρα μας απασχολούν και οι διατροφικές ατασθαλίες που κάναμε στις διακοπές μας και ίσως τα επιπλέον κιλά που μπορεί να πήραμε. Δεν χρειάζεται να στεναχωριόμαστε και να αγχωνόμαστε για τα 2-3 κιλά των διακοπών εφόσον υπάρχει λύση…
Μέσα από απλά πράγματα και κάποιες μικρές αλλαγές στην διατροφική μας συμπεριφορά η απώλεια των κιλών των διακοπών γίνεται πολύ πιο εύκολη!!!
Μικρά χρήσιμα διατροφικά tips είναι:
ΟΧΙ στις εξαντλητικές δίαιτες.
Διώχνουμε το άγχος και το stress που μπορεί να έχουμε για τα κιλά. Όταν ο οργανισμός βρίσκεται αντιμέτωπος με τέτοιες καταστάσεις και υπό πίεση δε μπορεί να λειτουργήσει σωστά και μπλοκάρει ο Βασικός Μεταβολισμός. Απελευθερώνει ελεύθερες ρίζες, που είναι βλαβερές για τον οργανισμό, εμποδίζοντας την αντιοξειδωτική λειτουργία των τροφών και κατά συνέπεια μειώνεται η αντιοξειδωτική ικανότητα του οργανισμού και προκαλείται οξειδωτικό stress.
– Ξεκινάμε τη μέρα μας ΠΑΝΤΑ μ’ ένα σωστό και υγιεινό πρωινό. Μας γεμίζει με ενέργεια για το ξεκίνημα της ημέρας και βοηθάει στη μείωση του βάρους και στην απώλεια λίπους, αφού το επόμενο γεύμα θα είναι σε κανονική ποσότητα και δεν θα υπερκαταναλώσουμε κάποια ανθυγιεινή τροφή ή επιπλέον ποσότητα για να καλύψουμε το διατροφικό κενό που προκαλείται από την απουσία του πρωινού γεύματος.
– Εφαρμόζουμε μικρά και συχνά γεύματα που θα απέχουν μεταξύ τους γύρω στις 3 ώρες περίπου, αλλάζοντας έτσι διατροφικές συνήθειες. Μ’ αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η λειτουργία του Βασικού Μεταβολισμού κάνοντας καλύτερες καύσεις ξεκινώντας από το λίπος.
– Ξεκινάμε σωστή διατροφή, στα πλαίσια της Μεσογειακής Διατροφής. Αποφεύγουμε τα «βαριά» και πολύ καυτερά φαγητά και τα εντάσσουμε στη διατροφή μας σταδιακά και περιστασιακά.
– Επιλέγουμε πολλά φρούτα και λαχανικά, όπου λόγω των Φυτικών Ινών που περιέχουν, μας μειώνουν την όρεξη και τη διάθεση για ανθυγιεινές επιλογές. Πέρα από τις πολλαπλές δράσεις που έχουν, μας προσφέρουν τα πολύτιμα, για τον οργανισμό, αντιοξειδωτικά που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες και προσφέρουν ενυδάτωση, υγεία και ευεξία στον οργανισμό.
Επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού κυρίως μέσα από το νερό αλλά και από άλλα υγρά. Με την ενυδάτωση ο οργανισμός αποβάλλει τις τοξίνες και το νερό βοηθά σε μεγάλο βαθμό στην απώλεια βάρους.
Αύξηση της Φυσικής Δραστηριότητας. Η άσκηση σε συνδυασμό με την διατροφή, βοηθά στην καλύτερη, γρηγορότερη και ομοιόμορφη απώλεια λίπους και κατ’ επέκταση βάρους. Ένα απλό περπάτημα σε ένα πάρκο για 45’ λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα είναι αρκετό για την επιτυχία των αποτελεσμάτων αυτών.
Μην σκέφτεστε ότι βρίσκεστε σε δίαιτα ΑΛΛΑ σε διατροφή. Ο οργανισμός μ’ αυτόν τον τρόπο πιέζεται και μπλοκάρει τον Μεταβολισμό. Αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο να ηρεμήσει και να λειτουργήσει σωστά και τα αποτελέσματα θα είναι εφικτά πιο γρήγορα απ’ ότι περιμένετε.
Μέσα λοιπόν, από απλές διατροφικές αλλαγές στη διατροφική μας συμπεριφορά μπορούμε να επιτύχουμε την απώλεια βάρους από τις καλοκαιρινές κραιπάλες και να επανέλθουμε σταδιακά στα φυσιολογικά, για τον οργανισμό, κιλά ξεκινώντας και πάλι δυναμικά για τον χειμώνα θωρακίζοντας έτσι σωστά και υγιεινά τον οργανισμό.

Έλενα Περλεπέ
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Συνεργάτης Απίσχνανσις-Λόγω Διατροφής Πειραιά

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

ΚΡΙΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Σεπτεμβρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες τις νέες αναρτήσεις μας στο email σας! Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, μπαίνοντας στα email σας!
Γράψτε το email σας:

Μαζί με 16 ακόμα followers

Αρέσει σε %d bloggers: