Athlisi Blog

all about WELLNESS

Επίπεδη Κοιλιά

Ροκανίσματα με τα πόδια σταθερά στο έδαφος

Ξαπλώστε σε ύπτια θέση με τα γόνατα σε κάμψη και τα πόδια σταθερά στο έδαφος .Τοποθετήστε τα χέρια πίσω από το κεφάλι σας . Εισπνεύσετε και ανασηκώστε τους ώμους σας από το έδαφος .Εκπνεύστε καθώς ολοκληρώνετε την κίνηση. Κάντε 12-15 επαναλήψεις .

Αυτή η άσκηση γυμνάζει κυρίως τον ορθό κοιλιακό μυ.

Παρατήρηση: Για να αποφύγετε την υπερβολική τάση στον αυχένα μη σταυρώνετε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας ,αλλά τοποθετήστε τα στα πλάγια της κεφαλής ,πίσω από τα αυτιά σας. Για μεγαλύτερη ένταση ανοίξτε τους αγκώνες σας προς τα πίσω .Αντίθετα ,για μικρότερη ένταση κλείστε τους αγκώνες σας προς τα εμπρός.

Λυδία Λαγουβάρδου
http://celebritiez.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Information

This entry was posted on Σεπτεμβρίου 20, 2011 by in FITNESS and tagged , , , , .

Πλοήγηση

ΚΡΙΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Σεπτεμβρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλες τις νέες αναρτήσεις μας στο email σας! Μην ξεχάσετε να επιβεβαιώσετε την εγγραφή σας, μπαίνοντας στα email σας!
Γράψτε το email σας:

Μαζί με 16 ακόμα followers

Αρέσει σε %d bloggers: